Wednesday, September 28, 2011

Beraya.....Open House....

masih dalam misi menambah lelemak yang sedia ada....takde makna nak diet2 bulan raya cam gini..makan2 sesajer...tak pasal-pasal terpaksa tukar saiz seluar..opsss....

Selain dari mkn, masa nila dapat jumpa kenkawan yg lama tak jumpa..yang ssh nak jumpa pun bole jumpa..suke kannn..ok, meh jump terus tgk gambar...

Dengan penuh gaya, aku memangku bakal awek jepunnn.untung ..kecit2 dah ikut mak ayah ke sana...doakan auntie bole menyusul kamu disana ya..owhh....gitteww..........tetiba mcm nak tanya kat inchik suami "eh..bila kt plak yg nk je jepun ni??"..hahahha..harus jelingan padu hinggap kat muka aku...

Gamba mak ayah baby, yellek..tak dan nak amik gambo..kerana aku pemalu...amik gambo ank sajerr..manatau..lekat...aww...malu lagiii...

Tetiba anak dara aku suke mkn mee hoon sup..mcm pelik pun ade..selalu aku bg, takmau sesajer..opss..lupa..dah besar..selera pun dah besar....

Inchik suami dan bff nya..inchik suami yg sdg cover sedey sbb kwn baik dia dh nk ke jepun...alaaa..ape susah Air Asia kan adaaaa.....inchik bob, jgn lupa belikan saye kimono ya... walaupun kulit saye tak berapa nak putih ......

gambar chantek...tapi ntah kasot sape yg tertinggal kat tepi tu...bukan kasut saye kehhh..raya, raya gak...kasut jgn sampai tertinggal ye kak....heheh

bajet comel ke tu???..tolong lahh!!!

yang ini muke semua hampir secetak..harus la sepupu sepapat i kannn........menggedik bila jumpa adalah penting ya...

yang ini, mmg aku tak berapa nak paham...motiff mmg sampai kini tak diketahui.....kelambu baby dn tudung saji pun jadikk...yang besar harus untuk si alisha budak montok tu...iffah, maaf ya terpaksa ddk dalam tudung saji...meriah kan korang......sabar je la...


ehhh...abis dahhh...

No comments:

Post a Comment