Wednesday, September 14, 2011

Hamboiiii..Kemain Dia Yekkk

Dan namanya perempuan kannn..tak bole nak buat ape..dah nalurinya gitu.....naluri nak bermake up tu tetap ada...ini termasuk anak dara aku yang dah mula curi2 pakai lipstick ngan eye shadow aku...nk marah pun iye...nak gelak pun hade...apa yang aku pakai, semua dia nak....kadang ku tenyehkan jugak...tapi xde tenyeh punnn...main tipu2 jekk..janji dia rasa ada..aku plak, kenkonon puji...sian anak aku kene gulai sesajekk..


tengok!!!!...perlu ke eye shadow kat pipi tu??...Siap dia btau nak letak kat mata, tertenyeh kat pipi....bole????


yang tak paham, apasal sampai tersasar kat bawah tu....

nampak tak merah2 dimulut beliau itu....hasil sentuhan pertama tanpa pengetahuan mama dia......

iman alisha, anda fikir anda chantek dgn rupa ittew????....mama rotan nak???....sabo2..sebenarnya idak la aku marah....nak gelak guling2 pun hade...kadang saje aku bebel...itu adalah wajib bagi mak2 ya...saje mainkan perasaan anak..tapi kalau dia tau dia salah, mula la nk chomolot, pelok2, sayang2...cover la tuh....bab2 cairkan hati aku, mmg dia pandai.......

Wahai anak mama, awak tu dah sedia ada cantek...comel...tak perlu nak ber mekap bagai...ehhh....bukan la kata mama ni dah tak cantek, huiiiiiii...mama chantekkkkkkkk lagi laaa...cuma nak tambah seri jek lagi ...sila muntah beramai2 sebab statement aku tu......nak kata dah tua tak sedar diri  la tu..huh!!!!...

Inchik suami siap cakap "makeup2, mintak mama ye...ayah tak campo..yang lain bole"...erkkkkk...mcm tu plak..bukan beliau sponsor semua ke????...




No comments:

Post a Comment