Thursday, June 23, 2011

Demam Secara Berganti-Ganti

Lepas alisha demam, kini aku la plak yang demam. Dia makin sihat, aku plak makin longlai..Dah lama tak demam cam gini. Merasa lah dapat mc 2 hari..Suke tak????...Opkos la kannn..walaupunnn...dapat la rehat, guling2 sampai jatuh katil dengan sepuasnya..Hingat senang nk buat perangai cam gitu kalau sihat???..Biasalah bila sakit, kan jadik mem beso...Inchik suami yang uruskan semuanya...Keje aku, makan ubat, tdo, tunaikan ape yang wajib, tido balik. Gile mem beso kannn...

Itu tak termasuk pakej kene bebel sbb makan ubat. Aku bab makn ubat ade sikit cengkelat..Hah laaa..ubat kena mkn 2 biji, aku mkn sebiji...soh makan ubat batuk, aku bole tenung lelama ubat tu...dan yang tak bole blah inchik suami soh mkn paracetamol, aku belah dua...separuh aku ngap, separuh aku campak lam bakul sampah...bole?????....So mengadap la kena bebel soh mkn ubat..sian aku kannn...sob..sob...(rasa mcm nak pukul lelaju pun hade kannn??)

Aku kalau demam mmg buruk perangai klu soh makan ubat...nasib baik la inchik suami sabo dgn aku..kalau tak, agak2 aku mkn ape???....



No comments:

Post a Comment