Friday, June 17, 2011

Demam Pula Dia

Kesian pulak ku tengok si alisha ni..tetiba demam..petang tadi aku ambil dia dari rumah pengasuh, ok je. Malam ni, tetiba panas..Isk..risau pulak hati. Mana taknya, inchik suami nak gi outstation. So maknanya aku kena jadi seorang ibu yang kuat untuk menjaga anak yang demam. Depan inchik suami, muke harus kental. Tak nak bagi beliau risau sgt. Paham sgt aku klu inchik suami dah risau sgt...Itupun aku tgk muke dh sedih semacam nk tinggal anak yang demam tu...Jangan risau sgt ye inchik suami..semuanya under control..

Buat pertama kalinya  kena belajar berdikari. Selalu klu inchik suami out station, ade cousin aku teman aku kat rumah. Kali ni yellek. Sbb kazen aku kene keje. Takpelah. Aku faham. lagipun sampai bila aku nak harapkan orang..so, sekali sekala kene gak berdiri  di kaki sendiri ...Cuma aku harap demam alisha tak teruk sgt...Aku ni bukan bole tgk anak sakit. Gelabah tak memasal. Tak pasal2, start kete, berdezup balik kg...eh...tak2...salah cakap...jgn nk jegil mata ye inchik suami...


pada budak busyuk masyam mama, cepat sembuh ye sayang...

No comments:

Post a Comment