Sunday, June 19, 2011

Aku, Achik Dan Anak2

Minggu ni xde la aku nak berjalan kemana. Inchik suami outstation, harus la aku pun patuhhhh ddk umah dendiam. Selalu sepupu si Rose yg teman. Tapi belai tak dpt dtg. Kerja demi anak bangsa. Kalini, kakaknya plak teman. Anak beranak datang..Meriah rumah..Itupunn atas permintaan inchik suami. Risau katanya tinggalkan aku berdua dgn si alisha. Sebelum pegi sempat inchik suami pesan, 'bee klu dh jumpa kwn baik merangkap sepupu kesayangan, jgn lupakan abg plak ye'...aik,aku plak kena....Halaa...aku dulu dengan sepupu aku si Achik ni mmg stok2 belangkas yg tak bole nak berenggang..Adeeee jek yg dibuat gossip..Biasalah cik kiah dan cik nab berjumpa...harus la...Sekarang je insaf sikit..tapi klau jumpa buat balik...membelangkas...

Jadinya keje kami, mkn ddk, borak, mkn ddk, borak...anak2 kejap baik, kejap gaduh...Berebut la bagai..haru biru jadinya..Si alisha plak mudah sgt nak nangisnye..aikkk...dgn adek pun kalah???...isk2..Suami si achik, mkn hati. Tgk isteri dok berborak je manjang..alaaaaaaa....sekali sekali jumpa. Harus la cerita panjang berjela. tak gituu..Makan, selagi nasi kat tgn tak kering tak berenti berbual...Ini kalau hari2 cenggini mau dua2 kena ikat kat tiang lampu...

              apapun terima kasih bebyk kepada puan Achik sbb sudi dtg untuk temankan aku anak beranak..Baik korag berdua ni. dan jgn serik untuk berparty sambil berhiruk pikuk dgn anak2 lagi ya...

Muaxxxx......


No comments:

Post a Comment