Friday, March 18, 2011

Pantang

Bila cakap pasal pantang, mesti org kata pantang bersalin kan...Aku ni insan yang pantang gak. Pantang tengok. Lebih2 lagi, pasal makan. Semunya ku rasa mengiurkan. Tapi ku tahan. On diet katanya...hokkk nak muntah kat situ. jangan percaya cerita diet ku itu. Cakap je diet. Makan semua main bedal. Sedap kataya...bila badan naik, mula nak berdiet bagai. Tapi kejap je. Tipu sgt klu aku bole berdiet...Tooolong jangan percaya..

Eh..tersasar la plak..cite balik pasal pantang ni kan. Sekarang mmg aku tgh pantang mkn. Ini semua gara2 gatal2 kat kulit aku ni. Dr xde pesan. Tapi bila aku makan ayam, mulala menggelupur kegatalan. Apakah itu sebagai petanda??..Harus la aku tak bole makan makanan yang berasakan ayam. Ahhh..ilang satu nikmat...sekarang makanan yang aku rasa bole membuatkan aku "kegatalan", harus diberhentikan buat sementara waktu. Itu kalau nak cepat baik la....kalau tak nak, makan laa..makan...makan..karang dah sakit, ade plak yang meratap hiba, menangis meraung sbb gatal. Biasalah, aku kan ratu air mata..

Inchik suami seperti biasa, menjadi penenang. Bagi semangat kenkonon mcm aku nk kena operate...muahahhaha..Bila pikir2 macam lawak aje aku ni. Biasalah, bila sakit, akal kadang kurang sikit warasnyaa..itu aku la..Orang lain aku tak tau...

Alhamdulillah..Sekarang aku rasa dh oke sket..Ubat x usah cakap, penat dah mkn. Siap mandi daun sirih lagi.. Nak baik punya pasal.......xde la aksi2 menggaru ngalahkan kera kena belancan lagik..legaaa...


No comments:

Post a Comment