Thursday, March 10, 2011

Bila Aku Stress

Pn opismate: woiiii!!!..makan je, gemuk nnt baru tau...

Aku yg stress :hehhehe....(aku yang tersenyum ala2 kambing senyum)

Pn opismate:Tau la tension, dari tadi asyik mkn jek....

Aku yg stress: yela2...tak mkn dah ni...(terus letak ala2 sentap)...

Ye, bila tension aku suke makan. Menguyah je kejenya...kat dalam locker ni, yang biskut la, kacang la, corn flakes la, semua ada untuk dijadikan mangsa kunyahan aku bila aku stress...Nk buat mcm mana, nk marah org yang buat aku stress, tak bleh. Kena campak keluar nnt. So kunyah la ape yang patut. 

Pastu, komplen dah gemok ..time tu la gatal nk pakai corset bagai, ngidam premium beutiful la, memacam...kekonon nak tipiskan lemak yang ada..Ahhh..xde maknanya...klu mmg dah jenis suke makan, mmg mkn je kejenya...

So, apalagi, jom sambung mkn lagi..Kepada makcik itu, saye sungguh stress dengan kamu..




No comments:

Post a Comment