Tuesday, March 15, 2011

Anuar Zain - Sedetik Lebih -Lap u laa...


Ini kalau nyanyi depan aku ni, mau sawan kejap ni. menjerit lupa diri pun gaknya. Aku sangat suke lagu beliau ini kehh..Penat ku selongkar kat youtube video klip dia nih..Yellekk....Lagu dalam bahasa omputih ade la..Best tapi kurang feel..Bole gitu...

Lagu ni hari2 pasang, ulang sampai semput computer opis aku tu pun, aku tak kisah...Serius best gilerr..Feeling2 becinta dengan beliau..eh, terberangan plak..manjang feeling aje kejenya..Ade sesape nak layan berfeeling dengan aku??..meh2..kt berfeeling bercinta bersama....

Dimaklumkan inchik suami tak berapa suke dengar beliau nyanyi. Bukan setakat nyanyi, orgnya pun beliau tak suke..Ellehh..jeles la tu aku lebih suke anuar jen nyanyi dari beliau yg nyanyi..hehhehe..

Disebabkan lagu ni OST filem MerongMahawangsa, aku usha gak, best ke cerita tu..Orang kata best..Opismate aku pun kata best..tak macam cerita2 melayu yang lain katanya...Ajak inchik suami, beliau kata ok. Tapi kena amik cuti. Ha laa..xkan nk bawak iman alisha. Beliau bukan suke bising2 ni. Aje buat filem sendiri dalam wayang nnt, "menjerit di pawagam"...

Ok, berbalik pada abg nuar jen i ni, dulu masa aku pregnant aku pepadah minat dgn beliau. Adakah ini juga petanda...wahhhh..I Lap U la Anuar Jen....eh..over la plak..

t

No comments:

Post a Comment