Thursday, March 17, 2011

Baru Hari Pertama

Memandangkan hutang yg banyak, aku terpaksa memaksa diri untuk bayar hutang puasa yang menimbun tu. Orag lain mungkin kata sikit, tapi kalau tak bayar, bila nak abis, ye tak??...Dah le sekarang temptation kat opis ni agak menggugat. Biasalah staff jenis pemangsa semuanya..heheh...

Harini aku gagahkan jua diri. Kalau tak mula, bila aku nak mula kan??...Lagipun, harini ramai yang takde. Yang kursus la, cuti la..So, bole aku puasa dengan tenangnya. Cakap pun kurang. Cakap dan ketawa, buat aku haus kehh...Aku kalau puasa, ko nak makan ape, mkn la. Makan ayam sampai tergolek2 pun aku tak kisah. Tapi jangan ko mkn limau depan aku. wuissss..xbleh2. Temptation yang amat kuat disitu. Aku tak tahan...hahhahah..ngalah budak baru belajar pose jek ek...

Dalam dediam buat keje, tetiba teringat la plak inchik suami belikan coklat semalam..Coklat Ritter..Pernah mkn x??..Kat sini aku tak tau kat mana jual. Yang aku tau kat langkawi jek.... Sape yg ke langkawi jadi mangsa untuk  kirim coklat tu...vavavahhhhh punya sedap..Klu ade sesape tau kat mana  ada jual coklat ni selain langkawi, btau yekk..Aku peminat tegar coklat ni..

picture ihsan by inchik google
Yaa.....Ini yang paling aku suke, dark whole hazelnuts. Pahit2..sedapppp...yang penting hazelnutnya merata2. Penuhhh....gigit coklat, gigit hazelnut..sedap giler.......Ehh...Bukan klu pose mmg semua nampak sedap ke?????????...huh..itu la aku...

Eh, tetiba dari cerita pose, aku melarat ke coklat..dah2..dugaan ddk seorag diri...Imaginasi pasal makan makin menjadi2..hehhehhe..biasalah akukan pemangsa yg kuat makan hehhe...

Ehh, tauhu goreng ngan tempe goreng cicah sambal kicap pun sedap gak kan??..Dahhh..dahhh....dahhhhh..aku kata sudah!!!!...


No comments:

Post a Comment