Wednesday, November 10, 2010

Nak cantek..katanyaaa...

Semenjak dah pandai nak cantek ni, aku dh byk cuba mcm losyen kat badan ni untuk tak nampak kering. Hazab sgt aku tgk kalau tak berlosyen. Kering tak hingat. Dulu masa anak dara rajin aku nak berlulur. Kira gojes gak kulit masa tu. Ini dah ada anak, takde maknanya. Mandi lama sikit, anak dah dok gedegang gedegung gendang pintu bilik air. Aduhhhh.... Sungguh tak menyempat...

So, sekarang aku pakai  losyen vaseline ni aje. Kira ok la. Takde la kering dan kesat sangat kaki tgn aku ni. Kalau dok pimpin tangan dengan inchik suami, asyik2 terlepas.....opss...terlepas......opss....terlepas....... dah licin katanyaaa ....hahhaha...itu statement bohong yaaa...



sila abaikan frame gambar wanita gewdix belakang tu ye...



Untuk bibir  plak, aku guna yang ni. Sungguh melembapkan bibirku yang tak berapa nak mungil ni. I loikee...Yang ini byk kegunaan, tumit merekah pun bleh sapu. So xdela buruk sgt kaki tu. Serius aku suka tgk kaki2 yang cantek tanpa 'berkerak'..seksiiii u......
Tapi kenkadang malas gak. Biasalah..akukan manusia biasa...Dan bila malam aku lumur je  kaki tangan aku ni dengan olive oil. Takde olive oil, minyak masak cap buruh pun bulehhh.....


No comments:

Post a Comment