Thursday, November 11, 2010

Dia Balik Jugak Akhirnya...

Akhirnya pulang juga dia.....siapa tu...sape lagi kalau bukan  Cik Jah aku sebelah rumah ni. Lama beno bercutinyee. Bleh plak aku yg sibuk ek...Sepi kejap aku..ahaks...poyo tak hingat. Suaminya ke laut katanyaa...tu yang lama tu ...ehhh...........bukan..bukan...suaminya bukan nelayan ye..cuma suami beliau amat suke ke laut bila mereka pulang ke kampung.....ehhh...mata aku asyik nampak ketam je mcm mana ni...hehhehe

Bosan plak xde teman bertenggek tepi pagar. inchik2 suami mmg sudah  sedia maklum, jika kami berdua dah bertenggek, xdenya 5 minit. Maafkan kami yekkk...

Dan kekadang bila dok syok bertenggek tu, terkena gak aku kena sedass dua dengan anak perempuan beliau..."acik sue jangan buat perangai ehh??"..."ape tengok2???"....ape salah acik, sofeaaa..inchik suami pun tak ketinggalan tempiasnya.."kenapa basuh kereta mcm perempuan?"...errkk...terkedu kejap inchik suami..hahaha...

Walaupun  aku dah kena berdas2..tetap aku tak serik..sering bersidai dengan membe se'pagar' aku tu. Alah bisa tegal biasa katanyaaa....

Lepas ni boleh  sambung balik acara lompat berpagar sesama jiran secara berganti2.......makan hati balik la jawabnya inchik suami ye...hehhehe








No comments:

Post a Comment