Monday, November 15, 2010

MC!!!!




Akibat tak boleh nak tahan sakit yang ada, akhirnya dapat  gak aku MC.......huhu..Jarang aku dapat mc. Tetiba harini Pn Doc berbaik budi dengan aku bagi mc sampai 2 hari. Macam suke aje kannn...Dapat aku balik kg awal dari yang dirancangkan. Sakit pun sakit la. Balik berhari raya adalah wajib bagi aku. Jangan buat pasal tak balik kg. Mau kena buang daerah aku nnt.... 

Sebagaimana yang diketahui, kelasakkan mmg perlu dikurangkan...Jangan merapu nak buat keje yang bukan2. Kena sedar tahap kebolehan diri yang tak boleh nk bergusti lasak seperti dulu...Makanya aku terpaksa jd wanita paling sunti pada abad ini..Muahahahhaha....sunti giler tu. Boleh kah aku???...

Tapi yang pasti aku tak boleh nak terima usul inchik suami yg suruh aku pakai tongkat...mak tak rela uuuu...Cukup la sekadar belikan saye sepasang kasut clarks yang amat comfort dan seksi di kaki saye ini. Eh..yang kaler merah tu tau...apee???..sanggup belikan..owh..masyehhhh.....Amat sayang dan suker giler sama kamoo...heheheh






No comments:

Post a Comment