Monday, June 11, 2012

Seriyes Terliur Sekarang Ini

Ini adalah dialong antara aku dan inchik suami di YM....
unasville : inchik suami
Sue: aku la...sape lagiii....


unasville: abg ada belikan buah laici utk bee...
sue: iye???????
unasville: tapi tatau sedap ke idak...
sue: sedap2
sue: abg beli byk ke?
unasville: abg beli sekilo
unasville: sedap2
unasville: abg dah rase sebijik
unasville: cuma nak mintak tolong
unasville: INGATKAN ABG BAWAK BALIK..
unasville: abg simpan dalam peti sejuk
sue: tak bawak balik, bee majuk takmau makan buke nnt
unasville: ingatkan lee
sue: hehehhe
sue: wokkeyyy


beliau cerita pasal buah laici....uwaaaaaaaaaaaaaa.............sgt membuat aku terliur sekarang ini....siapakah yg kejam?..beliau yg belikan atau aku yang tak tahan godaan??..
aku kalau puasa, makan la ape je dpn aku, aku tak kisah...tapi bila mkn buah, seriyes tak tahannn...tapi apapun aku cuba bertahan.....

nampak tak???sticky note kat desktop semata-mata nak remind inchik suami supaya bawak balik buah laici yg buat  aku menelan air liur sehingga jam ini....


eh, balik nnt buke buah laici je bole tak...takyah masak....hehhehe...jangan pemalas sgt bole tak???


No comments:

Post a Comment