Friday, April 27, 2012

Kegilaan Beli Baju Online

Inchik suami mesti dah malas nak kata ape bila tgk aku dok beli baju online...nak nak baju kurung...biasalah, dah semuanya di hujung jari kannn....

Ok, antara sebab aku suke beli online
* aku bole belek sampai lebam baju yg aku nak beli tu (selagi takde org nak rembat baju tu)
*Aku bole bandingkan harga (opkos aku ambik yg tawarkan aku harga yg murah la kannn)
* Aku malas nak keluar pilih baju / kain (penjimatan masa di situ ya)
*Aku malasss nak tempah...sebab tak kena dgn badan aku walaupun aku bagi baju contoh...stress gilerr key..dah kena alter lagikk..arghhh...stresss..stress
* Bayar kat tailor + beli kain = beli baju siap ..lps tu siap ade manik bagai...kewl kann
*Banyak pilihan

dan yang paling penting...

inchik suami tak tau.....muahahhahah

dah lah..tu aje kot...dah mmg suke beli baju on line, nak buat mcm mana..dah suke..tak bole nak buat ape...

Tapi tak di nafikan yang aku berhadapan dgn risiko...tapi harap2 jangan la...serram gak tu...

inchik suami, maaf ya saye sukar nak kikis tabiat dan tebiat beli baju on9...saye janji saye tak sampai tahap geget baju yg saye beli itu pada hujung bulan...hehehhe..
sayekan pembelanja berhemah...
(~_*)




No comments:

Post a Comment