Monday, December 19, 2011

Rezeki Penghujung 2011

2011, byk yang berlaku dalam tahun ni..ada yang pahit, manis, yang bole buat aku senyum sorang2, yang buat aku sedih bila aku teringat...biasalah hidup, mcm2 asam garamnya buat penyedap rasa...apapun bersyukur dengan apa yang berlaku yang kadang buat aku makin matang dan kuat..eh matang ke????

Penghujung ni plak, ade rezeki yang tak diduga..memang mengaharap, tapi disebabkan selalu kecewa, lalu putus harapan..bole gitu??...tapi tulh..kata orang ..rezeki tak kemana..cuma cepat atau lambat je....betul tak???

Nak di jadikan cerita, sejak kebelakangan ni aku mmg kuat makan..entah kenapa...mengunyah tak sudah...tgk member ddk depan aku relaxx je...aku, dari satu kesatu aku kunyah....manjang lapooo jekk..lps tu komplen badan dah debab..yela, makan tak hingat kannn...rupa-rupanya....



Seriyes aku tak sangka...sebelum ni mmg mengharap sgt...tapi tulah..kecewa...lps tu aku malas nak pikir. Alih2..eh ada....terperanjat i hokehh...apapun alhamdulillah dengan rezeki yang datang. Terasa semua orang meraikannya...hahhaha..feeling-feeling artis gitteww...aww...perasan!!!

Syukur ssgt2. Apapun kali ni aku berdoa sgt2 yang tiada kejadian yag tak diingini macam aku mengandungkan si alisha dulu. Traumanya sampai sekarang. Berharap semuanya dipermudahkan...Setakat mabuk, kuat makan, tetiba ttido itu, biasalah..mengandungkan...alhamdulillah jika ada yg memahami...kalau tak paham pun tak pe...saye faham...bukan semua org akan faham kite kannn...so, pandai2 la bwk diri...eh, melarat plak...

Tapikannn kalini aku rasa, aku kuat tido...tengah jalan2 pun aku rasa nak tdo...ngantuk sesajer...kepada inchik suami, harap anda bersabar ye...jgn terperanjat jika anda sedang berbual dengan saya, saye tido..eh, biasa dah??...tapi rasanya kalini lagi teruk dari biasa...mueheheheh...

Apapun alhamdulillah sgt2....




No comments:

Post a Comment