Monday, December 12, 2011

Malang Tak Berbau

Untung kalau malang berbau kannn....SEmua tu tak terduga..itu yang berlaku pada mak...Bila aku dapat berita mak jatuh, kepala terhentak kat bucu dinding, mcm2 yang aku fikirkan...hati ni hanya tuhan yang tau....rasa nak balik malam tu jugak...bila call tanya, dah pegi klinik atau belum, jawapannya "eh tak payah...tak sakit..dah baik dah"..aku tau mak tipu...jawapan itulah yg aku selalu bagi setiap kali aku sakit...alasan, tak mau sshkan org sekeliling..Aku tau dia sakit....

Pagi tu, lps tunggu Ally balik keje, terus aku balik kg....sampai je rumah, tgk mak tgh tgk tv...sumpah aku nak nanges..tapi aku tahan..dpn mak kami perlu kuat..walaupun hakikatnya aku tak kuat mana...uwaaa...

Cuma masalah mak aku ni, beliau agak degil tak mau pegi klinik...mak, kalau anak mak ni degil nak pegi klinik / makan ubat, jgn marah ya....

Mak, orang tak nak mak sakit..mak superwomen orang...kalau mak sakit, org pun sakit jugak.... :(

Siapa yang tak sayang mak kannnn.

No comments:

Post a Comment