Monday, April 30, 2012

Sian Anak Mama..Sakit Mata La pulak..

Cerita pasal percutian singkat, dua hari satu malam aku tu terpksa ditangguhkan kejap. Tak sempat nak resize gambar...Esok nak bertolak balik kampung pulak...abang aku nak kawen..minggu depan baru masuk keje..so, minggu depan la aku update la ye...cuti macam aku yang nak kawen plak kannn...biasalah, ketua bibik wajib ada..untuk memantau bibik2 yg lain...bibik lain itu ialah adek2 aku....muahahaha...mak?..uikk..itu mem beso..takleh lawan..serammm....

Ok, balik pada tajuk diatas...Alisha harini baru aku perasan dia kena sakit mata...jgn tanya mana dia dapat sakit tu..kerana jawapannya, aku tak tau...tau-tau je dah dapat..Sian anak mama...mata dah bengkak sebelah tu..

Sebelah sakit, sebelah ok lagi..harap tak berjangkitlah...Apapun, cepat sembuh ya sayang chenta hati mama....
Mama takde kawan gaduh nnt.....sedey laaaa...






No comments:

Post a Comment