Tuesday, April 10, 2012

Jangan nak Senget Sangat Bole kannn

Tak..tak...aku tak kata orang punnn...ni nak kata diri sendiri...aku sekarang mengidap sindrom takboletengokorangpostpasal'MyBabyProgress' kat facebook...bole??..emo kannn...dah macam satu ke'stress'an plak dah...ini bahana bila terlalu mengharap lepas tu tak dapat...menciks la...ya..aku tau, aku hanya merancang tuhan yang menentukan..Dia tau ape yang terbaik untuk aku...cuma biasalah, aku manusia biasa yang tak lari dari sikap tak sabar, putus asa, mempertikaikan kenapa itu kenapa ini...dan sebagainya yang menandakan aku ni manusia yang lemah lagi serba kekurangan...

sabar-sabar....insya'allah ade manisnya...tapi sabar kah aku??...dah..dah...jangan nak senget sangat..jgn nak layan sgt perasaan tu...Ade rezeki..cuma ta tau bila je..yang penting jangan malas usaha...mana ade rezeki datang bergolek....ye tak???

No comments:

Post a Comment