Friday, April 20, 2012

Acara Menonton Dimalam Hari

Macm biasa kalau ade filem ala2 gempak ktorang akan tengok...biasa inchik suami la...i follow jekk..tapi dia tau cerita ape yg aku bole layann...klu yg aku tak suke, mmg xdenya dia nak bawak aku...takpe i fahammmm...

memandangkan hujung minggu memanjang busy, so terpaksa pegi tgk malam...tapi bukan midnight la...org ade anak cam gini la...tak sampai ati nak tinggal...lg pun takkan aku nak tinggal kat pengasuh...so, angkut jek la....Balik kerja, pegi makan...siap2 kat opis saye...opis sayekan separuh hotel..cuma tak penah tdo kat situ jek...mak serraammm hokehh....





Memasing Teruja nak tengok wayang...lama tak tengok wayang memalam....


Port Biasa kitaorang..couple seat belakang sekaliiiii....senang nak pantau si alisha....


Dia suke sangat ddk kat kaki tangga ni...aku pun tak paham...takpelah nak, janji tak kacau orang....

Tapi kali ni alisha tak berapa nak ddk diam..biasalah malam kan waktu dia guling2 dpn tv, waktu rehat dia..ni bwk pegi tgk wayang..kompem la dia buat perangai......last2 aku bawak dia keluar, slow talk kat dia...Alisha kalau nak marah, x usah nak pukul bantai..tak payah nak jerit2...cukup sekadar aku cakap perlahan cuma aku dan dia yang dengar...yg penting muke kena serius lagi ketat...masuk balik dalam panggung wayang, terus ddk diam kat sebelah aku...last2 tertido kat lengan aku...nampakkan yang maknya ni garang....Tapi lps sesi tazkirah tu, perlu ade adegan pelop2 antara ibu dan anak..sape tak sayang anak beb...

Battleship...tak rugi tgk...Best..kapal laut pun bole buat driff..i loikee....takdelah adegan ganas2 sangat...Maafla aku tak pandai nak cerita sangat ape yg aku tengok...tapi pada aku still bole layan lagikk...ni tengah tunggu Avenger plak...tak sabar...tak sabarrr....

No comments:

Post a Comment