Tuesday, October 4, 2011

Ya...Memang Aku Kuat Shopping...

Dah namanya perempuan...kalau tak shopping mmg tak sah...aku ni mmg bangsa yang suke shopping...window shopping pun i loikee...janji shopping...tapi tidak la kerap sangat....ikut mood dan kemampuan aku....

Bab2 shopping barang aku, mmg takdenya aku nak mintak duit inchik suami..ada yang cakap aku shopping guna fulus inchik suami...sorry kehhhh...i nak jimba i pakai duit i sendiri...kan aku dah kata...ikut kemampuan...dan lagi satu peel aku,..bila aku nak membeli, aku akan beeliiiiiiiiii jek...lps tu aku akan stop kejap....kumpul dana....gila ke hape klu asyik nak shopping jekk...nak suruh aku mkn baju????....agak2 la kannn....just pastikan wallet aku bernapas sampai hujung bulan....

Inchik suami pun dah paham..tetiba je ade bende baru ...huhu....benda wajib dia tanya.."eh..bila beli ni?"..dan jawapan standard.."dah lama dahhh"...poyokannn...hahhahahha...statement nak menyelamatkan diri...harus lah kannn

Apapun, shopping2 gak....kalau bole takmau la sampai makan diri....itu yang aku pegang sampai skrg....yek la...susah nnt kalau susah, sape yg susah??..diri sendiri jugak kann....yang penting beringat hokehhhh.....

Tapikannn...tapikannnn...kalau shopping org sponsor best jugak kannn...hehe...



No comments:

Post a Comment