Tuesday, October 25, 2011

Makan Sehari, Stok Lemak Seminggu

Bab makan, mmg tak bole nak tolak...aku seorang yang pengidam..mengidam sesajer kejenya...tak perlu nak tunggu mengandung..kalau tak mengandung dah macam ni, kalau mengandung??..sila bayangkan betapa loratnya saya...

Delicious @sunway Pyramid...penyebab aku menternak lemak selama seminggu.....

Black Forest cake...super sedap....tak sesia beli....sedap...sedap dan sedap....tapi klu mkn bbyk, muak...sbb topping coklat tu, agak manis....

Ini semestinya kek coklat...nama penuh, tak diambil peduli...sbb saya lebih teruja dengan makanan yang dibawah...yummmehhhhh...

Pavlova....seriyes aku teringin sgt nak makan benda ni...ssh sangat nak carik...ada pun kat empire subang...tapi agak2 la kalau nak pi ke empire subang hanya kerana nak makan pavlova kannn...lain kalau aku mengadung..harus di tunaikan...


Tak sampai seminit, habis separuh aku mkn...seriyes sedap..tapi kalau kurangkan sikit manisnya tu, aku rasa lagi sedapppppp.....ikutkan menda ni senang nak buat, tapi tulah...bagi feeemalas seperti aku, baik beli jek...terus ngap...lps tu ddk senyap2....kenyang....

No comments:

Post a Comment