Monday, October 17, 2011

Real Steel..Akhirnya.....

Misi minggu ini...tengok wayang..cerita Real Steel....pehhh...lama tunggu...akhirnya keluar gak...mcm biasa...tengok wayang bawak anak sekali...tak bole tinggal..tak tenang nk tgk wayang nnt..amik couple seat ddk belakangggg sekali...kenape???..senang iman alisha nk buat perangai nnt....takde la aku pening dia kacau org tgk wayang....Alisha kalau tgk wayang, selera sama mcm aku...loikeee sgt cerita robot2...stok2 cerita yang buat kitorang mimpi ngeri, kejam2 tak hingat, mmg tak layan..tak suke hokehh...

ishhh....comel sgt..hero hensem..walaupun degil kalah batu...yang penting rasanya lagi best dari tranformers...opp..jgn marah ya peminat ssh mati tranformers...hehhehe


Muke teruja nak tgk wayang...tapi yang sebenarnya aku yang terlebih xcited....biasalah...akukan overr...

Mereka2 yang gembira bila hajat ditunaikan....gelap sikit...keluar2 panggung terus nak snap muke teruja....

Maaf la ..tak pandai nak buat sinopsis....tak pasal movie omputih aku tukar jadik cerekarama..baik tak payah...cuma kalau ada 5 bintang, aku bg 4.7 bintang..mcm penkritik filem la plak...cuma bg aku, ceritanya tak la berat sgt..best...awesome...cute sgt bila robot menari...dan yang paling penting alisha ddk diam (walaupun tak berapa nak diam sgt) masa tgk cerita ni...ikut ati rasa nk pegi tgk lagi...takpe2..sabar..tunggu inchik suami downloadkan untuk aku ...maka tgk la sampai muntah.....

opss...sempat menyinggah....teman inchik suami carik sport shoes...dia dah start jogging balik selepas berhenti jogging akibat mkn byk masa raya haritu...makin berat mungkin...ni bila dah rasa badan tu dah mula membesar dari biasa, mula lah gelabah nak lari balik...bagus...ada cahaya keinsafan di situ....aku???...mcm biasa...malassss...buat keje rumah pun dah separuh pengsan....itu kira exercise gak ape...

Tapi tula..tak bole nak shopping lelama...sbb ada jemputan makan...org dah jemput...wajib la datang kannn.....rezeki tu...mana bole nak tolak...hehehe...alhamdulillah....

Perut dah kenyang...hati harus gembira......

No comments:

Post a Comment