Tuesday, October 4, 2011

Malam Simfoni Kasih UiTM 2011

Sepanjang adanya alisha, tak pernah aku tinggal dia untuk pergi dinner..biarlah inchik suami pergi sendiri..aku ni muke jek garang ngalah mak singa, tapi bila bab2 anak, hati mudah sgt cair.....ni dah beso sikit, baru aku berani tinggal...tu pun nasib baik adek aku si ally nak datang umah...umpama org ngantuk disorongkan bantal la kannn...so, "makndak, tolong jaga anak saye yekk"....

Takde preparation baju liplap bagai okehh..capai apa yang tak pakai lagi la...huhu..nasib baik ada yang kene dgn baju batik inchik suami...biasalah...nk sedondon katanya.......

pertama kali dapat invitation...teruja kannnn...


sebenarnya ktorang sampai agak lambat..biasalah ppuan..meleceh sesajer.......nasib baik majlis tak start lagik....tapi tu lah...terlepas my fahrin ahmad......tgk dari jauh pun jadik la...sob..sob..

Yang lelaki tu aku tak tau ape nama dia..tapi suara dia sgtlah sedap....ehhh..suke suara jek kehh..bukan orgnya....yg sebelah tu, sape lagik bukan zakiah anas...serius badan dia chantek giler...mcm mengarot jekk tetiba komen pasal badan org ekkk......

Menu malam tu....walaupun tak berapa suke...ku makan juaaa.....

suke kan dua orag ni....sedondon kannn...walaupunnn...

Tgk dari sisi mesti tau kan sape..pakai tudung ala2 gitu...masa mula2 umum, aku dah hampir separuh histeria..suke..tapi ku cover sbb inchik suami ada kat sebelah...Rasa nak meloncat atas pentas amik gambo dgn dia....oh siti.....inchik suami dah pandang2...takut aku buat perangai la tu...

 sumpah seriyes mmg cantek dia ni...xde la sebeso yg aku tgk kat tv..comel jek orgnya....mmg teruja kejap la aku....

separuh nk nangis bila tak dapat snap gambar dgn dia...yela...Agong dgn permaisuri beliau kat dpn nun...harus kelakuan di jaga....kena halau karang, baru padan muka...

Kotak kecit inchik suami punya...kotak besar, aku yang punyaaa...hahahha..sukeeee...untung kali ni dapat pegi...awww....

si hijau , harus ddk kat tgh ya.....

aku bila bab berangan mmg suke...berangan cantek itu penting kannn...last2 makan diri bila kaki tu dah mula sakit...dah tau xleh pakai hight heel, gatal gak nak pakai kann...last2 berkaki ayam la aku nk ke paarking kereta..nasib baik bole cross kat padang bola ...kalau tak mau aku suruh inchik suami dukung sampai aku parking kereta....

last but not least..nak tepek jugak...kenkonon loving couple......sweet kannnn.....(sila muntah beramai2)


psttt...pssstttt...perasan tak yang aku debob dari biasa.....inchik suami bila aku  tanya dia cakap, "eh tak la..."..tapi last2 bila tgk balik gambo2 ni, dgn ikhlas dia cakap "honest abg cakap.....bee mmg nampak gemok la dalam gambo ni" ...huh!!!...dah, malas nk kawan!!!

No comments:

Post a Comment