Friday, February 4, 2011

holidaayyyy....part 1

Nyampah je tajuk entry, siap ade part 1 bagai...


Yehh..yehh...makan anginnn...suke ek dapat jalan??..ha laaa...Percutian yang agak panjang untuk permulaan tahun ni...Vacation idaman inchik suami...Ehhh..idaman bukan nak ke istanbul kerrr???..eh...

kali ni, byk sesi cerita bergambar...Nak cerita pepanjang bukannya aku pandai. Meraban yang bukan2 aje nnt. So tgk la gambo2 yg ade yang aku rajin upload ni... ..
Lokasi, bukit merah dan seterusnya langkawi...Kira main lompat2 la ni...biasalah, jalajah malaysia la katanyaa..

Lokasi pertama yang kami singgah, MCKK, sekolah lama inchik suami, memori daun pisang zaman bebudak katanyaa..huh..tangkap leleh la tuh...

Hepp..nak kena babap budak kecik ni..mengendap adalah tidak bagus untuk  mata hokeh!!

Halooo..itu sekolah untuk lelaki sahaja k..diulangi, LELAKI sahaja..jgn buat senyum gatai macam tu bole takk..


seperti biasa, alisha jarang nk bagi kerjasama bila bergamba..mak ayahnye je yg beria...mcm model kononnya...wekk..wekkk

Singgah jap pekena laksa . Orang kata sedap..katanyaa ...

ini la rupa laksa itu...cairr..

Aku yang pening memikirkan sedap atau tak laksa itu..aly, tolong jgn buat muka begitu sambil nyanyi nasyid depan aku k..x sedapp!!..

Persinggahan pertama, Bukit Merah Lake Town Resort..

Itu klu dibiarkan mau nak terjun tiruk dari atas tuh..ahh..jgn buat pasall..

Sesi geli2 dalm air...malu tapi mau..

yeahh..kenkonon dah pandai berenang la tuh

Kekejaman seorag ayah yang br lps merendam anaknya...

Ini keje aku...sampai inchik suami  hangin dgn aku..soh baca map pun tak mau...nasib inchik suami tak soh aku mkn je buku tu....Aku klu dh ngadap novel, semua mak mertua lalu pun aku tak perasan...erkk..


Malam, makan mee udang mak Jah..sedap weiii...slurpp..slurpp..nak tambah lagi bole..Aku bukan peminat udang, tapi thumbs up untuk mee udang mak jah ni, mmg sedapp....

Kenkonon nak makan dekat2 dgn hotel, tapi bila teringat kesedapan, kenikmatan, kelazatan dan segala ke..ke..yg lain, kami gagahkan jua diri menuju kedai makan mak jah ni..jauh pun jauh la...makan punya pasal...

Ok, nk berenti dulu...nnt i sambung lagi k..part 2 plak..ecehh..no mood la...alah, aku ni manjang no mood aje....


No comments:

Post a Comment