Friday, February 25, 2011

Bibir ku...

Malam tadi mimpi mulut bengkak sebelah. Bangun tdo aku rasa mulut aku kebas+kembang...rasa lain macam, terus tengok cermin. Nasib tak pitam..bibir bwh ku kembang semacam...macam org terlebih suntik botox. Mau kalah Angelina Jolie rupa ini. 

Gambar??..Ah, jgn nak ngade..Bibir tgh 'nyeber' nih...Mcm itik pun ade ni. Ini semua angkara jerawat yang tgh rancak tumbuh kat bwh bibir ni. Bengkak sekali dgn bibir aku. Sesungguhnya aku perlu gigih sapu oxy supaya ianya kecut semula..Tak sanggup la pulak nak dok tayang bibir yang tetiba menjadi mugil ni...Inchik suami, anda jgn dok sengih2 tgk bibir saye mcm ni hokeh!!!..

Ini mungkin terjadi sbb aku suke juihkan bibir..Sekali dibagi betul..hambikkk..padannn..kembang bibir aku ni sampai ke opis..Terpaksa kemam2 katup2 bibir nak kaver kemungilan luar biasa bibir ku pagi nih...

Merasalah aku bawak bibir tebal harini..huk..huk...

No comments:

Post a Comment