Monday, February 28, 2011

3 Series Sudahh

Jap2..itu bukan BMW 3 series ya...Aku tak mampu nak beli...Itu maksud umur aku jejak 3 series tahun ni. Up grade sikit dari tahun lepas...Uishhh..macam tak percaya...rasa macam baru 27 jek...hakhakhak...Tolong ampunkan statement tak sedar diri aku tu...

Takpela, yang penting pn. mak pun tak caya umur aku dh cecah 3.0...hehhehhe...i loikee u la mak..muahhh..ni yg makin sayang nih...Bufday mak tahun ni mak cakap je mak nak ape. Kompem orang bagi...ewahhhhh..ayat bodek dari seorag anak kepada maknya..hehehe..

Macam biasa, xde la berparty bagai..celebrate anak beranak je..itupun cukup untuk aku...janji org2 yg aku sayang, ingat...muaxxx syg bangat sama uolss...

Sebelum tu singgah sebentar kat ikea...cuci2 mata...Dalam pada tu, tangan tetap gatal nak membeli. Tak dapat set bilik tido pun xpe. janji beli...hehehhe.....Ala murah je...


RM4.90 je..murah kannn????...




Drift @ikea.....Mak ayah yang lupa diri kejap...

Tempat kejadian...Kat sini macam2 coklat ade..pilih jee...Nama je Chocolate Lounge, tapi still ade maknan lain...



Alien vs Predator???

Pengsan sbb tunggu makanan lambat sampai..

Birthday cake..one slice only..cukup untuk kami bertiga. Bukan aku makan sangat pun..

Perlunya suapan pertama untuk beliau walaupun bukan birthday beliau...Tengok, kemain nga2 klu makan makanan yg bermotifkan coklat...

Akhirnya boleh menyuap sendiri setelah separuh pengsan menunggu makanan tak sampai2..Ehhh...jap2..ni bufday sape nih???..Aku atau beliau???....


Ya Birthday girl!!!....Nampak sangat macam aku kuat mkn ekkk...semua depan mata...Owhhh tidakk...semua itu dusta belaka ye..Tapi yang pasti aku punya paling banyak...sesungguhnya sangat lapar ketika ini...


Tengok, kiri kanan pun aku tak sempat nak toleh...


Penaja Utama..Inchik suami yang sedang dalam proses diet...Makan sikit je. Takut tambah babat lagi katanyaaa...muahahhaha....


Wajah insan yang kegembiraan sbb kekenyangan....Anak???..ade...Macam biasa..bukan reti nak ddk diam...

Ya..mama ngan ayah sibuk bercinta, anak ddk membawa diri ke hujung meja..sbb tak kuasa nak layan mama ngan ayah dia...bole gituuu???

Anyway, masyehh bebyk kepada inchik suami kerana belanja saye makan sampai senak harini...Dan terima kasih pada yang ingat birthday saye harini..Saye amat meghargai kalian..(ayat skema)....muaxxx......

No comments:

Post a Comment