Wednesday, July 14, 2010

SubWay...oh..SubWaY...

aku x tau la nape aku suke sgt mkn benda2 mcm ni...nak kata omputih bukan, itali pun bukan..yang pasti tetap javanese...aku bleh ngap sandwich ni tanpa bantuan sesape.kalau double cheese burger mau pusing kejap mata aku nak ngabiskan...actually aku bukan penggemar fast food. tapi penangan subway ni mmg aku x bleh tahan...mau mimpi kalau x dapat....


kemain beso plastik...beli satu jek.ngalahkan aku beli sampai 10 bungkus...chitt..


tak menahan nk makan...tengah aku dok sibuk berklik-klik posing bagai ngan sandwich subway ni, ade yg dok pandang...ape pandang2 mmg tak pernah tengok orang amik gambo ke....xpe2..aku x marah...yang penting subway dah ade kat tangan. tinggal nak ngap aje ni...


rupanya mmg kurang nak cantek...kalau masuk miss malaysia , kompem kalah...tapi bab rasa, mmg sodap...untuk org yg diet mmg bagus....xdelah sesenak mana perut tu kalau dok perabih satu sadwich ni....compare kalau mkn mega double cheese burger ntah berapa tingkat tu...sori ye mcD , i tak promote your restaurant...ala..ape kisah...uols kaya sudahh..:))

No comments:

Post a Comment