Wednesday, July 21, 2010

Dunianya..




Just relax and playing with her toy...playing with her moo, bear, duck.tetel,shasha, ntah ape lagi namanya pun aku kadang x ingat.jenuh nak buat ic cenggini.

bukan main dia ye...mama dok prung preng kat dapo, dia dok bersantai dgn rerakan sebaya ye??siaplah ayah awak nak mengemas nanti. dok punggah semua yang kata atas tu bawak turun.

lps penat mengaler, minum vitagen sebotol. vitagen aku bagi dalam botol susu sebab aku biasa campur air, tak mau kasi manis sangat. aku ikut seruan kerajaan. kurangkan manis dalam makanan/minuman.katanyaaaaaaaa....sambil makan2 keropok, layan borak dengan 'kenkawan'.ntah ape yang diborakkan aku pun kurang nak paham.biasalah budak baru pandai nak cakap. selalunya ayahnya akan bertanya pada aku ape yang disebut oleh anaknya ni. aku pun kadang2 kena tanya banyak kali ape yang dia cakap barulah aku faham. Aku tak kisah. as long as she whats to learn new things, that's fine...

No comments:

Post a Comment