Wednesday, July 14, 2010

SeNtaPP!!!

Mungkin disebabkan aku ni mmg bangsa garang tu yang buat si alisha ni takut dengan aku. Biasalahkan dah jadik mak ni mmg kenkadang kena marah..itulah aku. Aku sayang dia.Tapi tu tak bermakna dia selamat dari ngauman singa mamanya ini..Biasa kalau dah kena marah, mmg dia akan sentap. xnak kawan aku...aku tak kisah sbb aku tau at the and of the day, dia akan cari aku gak...yela aku kan mak dia.walaupun sesinga mana mamanya ini..


ini kes sentap sendiri...tak sempat marah dah sentap...puncanya si alisha ni ddk atas bekas air. nasib tak berapa baik tergolek.apa lagi, bila dah tergolek, maka tumpahlah.tu yg terpaksa tanggal seluar tu.aku x marah pun...gelakkan aje..tapi mungkin sebab takut mamanya ni marah,takut kena sedas dua...terus sentap, senyap,sambil pegang duit 10 hinggit...terus tido..bawa hati yang luka parah tanpa kena marah tu...ala darling, mamamu ni bukan la sekejam tu.asyik nak marah je, aje cepat tua mama mu ni nnt.tapi mungkin dia ni jenis mudah ingat.sebelum mama jegil mata, baik selamatkan diri....

No comments:

Post a Comment