Wednesday, June 10, 2015

Alhamdulillah..Rezeki Tahun 2015


Assalamualaikum..

Alhamdulillah...akhirnyaaa..setelah bertahun mencuba...bulan ni genap 6 bulan usia kandungan aku..xtau nak cakap macam mana..rezeki yang tak di duga...rasa mcm tak caye pun ade...Aku tau allah lebih tahu yang terbaik utk aku..sebab tu di baginya lambat...ada hikmahnya..mungkin sbb sebelaum ni keje jauh..lepastu dengan kerja yg mcm hape stressnya...dapat je tukar tempat kerja yang dekat dengan rumah, terus rezekinya sampai..syukur sangat...Sesungguhnya DIA yang lebih tahu apa yang terbaik utk aku..cuma aku ni je yang tak menyabo...hehehe...

Si kakak pun dah beso..dah darjah satu katanya..jauh giler jarak umur dengan adek..takpelah kot..boleh tolong mama tgk2kan adek..Cuma tulah sindrom orang nak dapat adek ni aku ingat kat budak kecik je..kat budak umur mcm si kakak pun ade yek...Dia punya manja, takyah cakap laaaa...dulu kakak iman x berapa rapat dengan mama dia ni..rapatnya dengan inchik suami..tapi bila aku ngandung ni dia dah terbalik...pelik aku...takpelah..jangan dia buat bende pelik2 sudah.. ye tak??...

jantina baby tak tau lagi...manjang nyorok..aku tak kisah, laki ke ppuan..janji sihat sempurna..syukur sgt dah..

aku ni mmg bangsa makan tahun gaknya nak update blog...mak malas nokk...


1 comment: