Friday, August 2, 2013

Fuhhh...Kena Gigih ni.......

Hoiiii...ni dah kenapa malas sangat nak update blog??..ape yg busy sgt??.cat rumah??....buat kuih??...boleh buat tangkal kalau aku buat kuih...huh!!..sebenarnya MALAS.....

Pejam celik, lagi seminggu dah nak raya.kejap je kann..persiapan, alhamdulillah siap...tahun ni xdelah beria sgt...biasa2 je..Syukur dengan apa yang ada...

Awal puasa haritu rasa mcm kelam kabut sket hidup...hahha..mcm tahun2 lepas balik keje on time , kalini kelamkabut dgn  kerja, harus ntah kemana2  aku punya ontime...buka kat opis pun pernah...sedeh!..tapi takpelah...dah rezekinya begitu....terimajelah...

Sempat ke masak?..time sempat, sempat lah...kalau tak, mmg teringat kat makcik kedai jek la aku...hulur duit, makan...yang wajib, masak sahur..itu kalau tak masak, mmg aku yang kena masak...


Dalam tak sempat tu, sempat la aku siapkan jahit manik anak dara aku ni..untuk makyong aka adek aku tu pun ada...mengidam katanya..tak paham aku....
 untuk iman, yg simple2 jek....lg pun baju kosong sgt...kesian....bila dah letak manik bagai, baru nak pakai baju ni..bertuah punya anak....

 ini untuk makyong...mengidam nak pakai baju berenda manik bagai kannn...sebagai kakak yg mithali *tangankebahumatakeatas*, haruslah tunaikan..ye takkkk..ni tinggal nak buat manik kat tgn...gigih..gigihhh.....

esok cuti, misi mengemas rumah sebelum balik kg...hati dah sampai kg dah ni...sabar..sabar...



No comments:

Post a Comment