Tuesday, January 1, 2013

Selamat Datang 2013

Pejam celik dah nak masuk tahun 2013. Sekejap je kann..Tak terasa pantasnya masa berlalu..tua dah aku..huhuuu...

Tahun 2012 banyak tinggalkan catatan sedih dalam hidup aku..dari satu kesatu..kadang hampir buat aku terduduk menangis sendiri...Tapi tulah, 'aku rasa aku dah teruk diuji, tapi ada org lain lagi teruk ujiannya'...Dugaan setiap manusia tak sama kannn...Setiap kesedihan yang datang, beri kekuatan yang kadang kita tak tau dari mana datangnya...

Apapun yang dah terjadi, akan aku jadikan pedoman utk masa depan...Ye, aku bukan manusia sempurna..banyak kekurangan yang kadang aku tak perasan akan kekurangan itu...

Apapun, bersyukur. Setiap apa yg berlaku ada hikmahnya ...Kenangan manis tetap ada...antaranya bila inchik suami dapat sambung fulltime study..kawen student i yewww...apapun syukur alhamdulillah....

Harapan agar tahun 2013 beri seribu satu sinar untuk aku dan family...

xoxo




No comments:

Post a Comment