Monday, July 30, 2012

Oh!! ThePopLook ..

Adehhh..akhirnya aku terjebak jugak..selalu jamu mata jekk, last2 tak bole tahan....gagal menahan godaan.....dasar org giler shopping...ntah bila nak insaf pun aku tak tau la...haihhh....

 thepoplook.com , bukan la ala2 k-pop okehh..unsur2 k-pop pun takde..tapi itulah antara website online shopping yang aku suke jengah...cuci mata katanyaa..harganya masih mampu milik lagi...itu yang saye sukee...ape je yang aku tak suke pasal shopping nih!!

Penny Chiffon Maxi Dress...antara baju yang sangatsangat hot item kat situ..kalau dapat, memang untung sangatsangat la...selalu sangat out of stock...kalau ade pun, sape cepat dia dapat la...biasanya aku la yang lambat itu...

model mereka mmg bangsa yang takde kepala....maap la yee..

ikutkan aku nak yang ini...maness kannnn..........
tak pun yang ini.. comel kannn..tapi tulah..manjang out of stock...sedeh!..

last2 aku dapat yang ini..itupun secara kebetulan aku dok tgk2..saje2 cuba nasib, biasanya saiz s mmg payah nak dapat...aku try n error tgk saiz s ada ke tidak, sekali, adalaaaaaaaaaaaaa.......gelabah aku call membe sebelah mintak tranferkan duit *eh selalu shopping online tapi takde online banking..sedeyyy* .fuhh..nasib baik pantas..kalau tak, mmg melepasss...lepas aku order, terus out of stock....
dan selepas 2 hari, sampai kat tangan aku..pantas jugak kannn...loike sangat....makanya bertambahla lagi satu baju raya aku...takpe, janji lepas raya bole pakai..betul tak??..dan yang pasti klu pregnant masih bole sarung lagi..penjimatan berganda tu....






No comments:

Post a Comment