Monday, May 21, 2012

Majlis Nikah Abang Sayee...

Lama sangat nak update pasal majlis abang aku nih...ade yang nyampah nnt klu aku kata aku ni busy memanjang.....hahhaha...jgn marah aaa....
Alhamdulillah majlis dah selesai dan dah selamat semua dah..Penat pun dah hilang..semua serba sederhana..yang penting meriahhh...ye tak..bukan senang nak kumpul reramai sepupu sepapat ni...tak gituu....


Majlis nikah buat hari jumaat..ambik berkat...rumah pengantin selang 2 lorong dari rumah mak ayah aku...dekat kannnn...baling gelas pun tak pecah...senang...majlis nikah jumaat, sebelah perempuan, sabtu, majlis sebelah lelaki, ahad....fuhhhhh...penat bibik cam ginih...
Muke tu pliss jgn nak tenging sangat ye.....patut la anak aku selalu tegur jangan nak marah je...tak marah pun muke mcm marah...mcm mana???....
Princess Of The Day..Gittewww....
eh, mak sye kat belakang tu jg la buat2 tido..tak comel laaaa

hah..yg ni baru betulll....mak saye ni comel laaaaaa...geget pipi tu nnt....

The jemah's....

alisha dan pakcu@cipik....kalau dah jumpa berdua, mama ayah dia mmg dia tak peduli dahh....
Akhirnya orangg yang aku langkah bendul satu ketika dulu kawen jugaa....kalau aku tunggu dia, kompem tua kejap aku.....
Dah berkakak ipar rupanya aku..walaupun beliau muda setahun dari aku..tetap ku panggil kakak.....muehehhe..
Awww....suke la tuuuu.....

Sekian..itu saja untuk kali ni...muntah pulak kalau saye muatnaikturun gambo  bbyk nnt...........

No comments:

Post a Comment