Saturday, May 26, 2012

Geng Gedik

Ini adalah stok-stok saki baki gambar gedik  abg aku kawen haritu...gambar pengantin takde, gambo aku plak yg lebih kann....muntah hijaulah orng tengok muke aku ni....
Alisha dan cipik beliau...perghhh...dah macam belangkas....bila dah jumpa cipik dia ni, mak ayah dia, dia bleh lupa...
Sebenarnya adk bongsu aku ni istimewa...downsyndrom...kesayangan mak dgn ayah aku...tapi bangsa kuat menyakat...tapi lps kena sunat haritu dah reti bwk diri sikit...bagus2..mungkin dah rasa dirinya dah bujang...
Spek hitam tu penting...gaya katanya...tu blm masuk dia siap pakai baju melayu satu set  siap samping lagikk...kalah org nak menikah...nasib la kalau kena jerit dgn mak aku...hahhahahha....
Alisha, pliss ya...asyik takde mood je budak kecik ni...sikitsikitnaknanges-sikitsikitnaknanges...pantang tak nampak muke mak ayah dia...kena marah sikit, terus lari bwk diri masuk bilik...ddk kat penjuru katil sambil berjurai air mata....haduyaiiii...
acik, mengapa kau jadik begitu???????
BFF
ehem..ehemm....nak jugak aku menyelit...nak enterprem jekkannnn...
yang ini bakal pengantin tahun depan......ambik mood dulu ya....malu tapi mau..opss...yg ini pun mak aku dah jeling2 dah...comel la mak ni main jeling2...geget pipi tu karang....
Ini pulak gambo pengantin lama yang tak reti2 nak turun dari pelamin orang...feeling2 romantik la konon...gelissss tauuu...
Muntah la orang tgk gambo gedik aku ni....dulu masa kawen tak puas posing gitu gini...ini umpama lepas gian la ....mak aku tgk geleng kepala jek...pening dia...nasib baik yg buruk perangai aku sorang...kalau semua???????...kompem dia malas nak buatkan majlis.....hahahha


dah-dah..abis dah gambo gedik...


No comments:

Post a Comment