Saturday, July 2, 2011

Operate Lagi

Tak tau nak start macam mana...Dua tiga harini jiwa agak kacau sikit. Bukan apa, dapat tau yang ayah kena buat operation mata untuk kali kedua. mata beliau yang dah x nampak tu, katanya makin teruk. Doc kata kalau x operate, bole menyebabkan menanah dan bole kena buang mata tu...Argghhh...sumpah mmg tetiba jiwa aku kacau, kepala aku serabut. Biasalah aku kan..over emosi...

tapi tulah..emosi aku hanya dibelakang mak dengan ayah..dpn diaorg, aku adek beradek mcm orang mereng...pegi spital tgk ayah yg sakit, tapi yang sakit mcm adek2 aku je..sakit ape??..sakit jiwa.....Orang lain melawat org sakit, semuanya serba sopan dan sunti. Aku adek beradek, dah macam hape..bajet hospital itu kami yang punyaa...senget kann...nasib tak kena halau dgn guard jekkk...Sebenarnya bukan ape..saje nak bagi ayah tak stress...ke makin stress tgk anak2 ghupa itu...oh lupa..termasuk cucu sekali...

Aku tau ayah takut nk operate mata untuk kali kedua...walaupun kat mulut kata tak, tapi tgk muke, dah tau dah....tekanan darah makin melonjak naik...penat la nurse2 yang cantek molek kat hospital tu nasihat kat ayah jgn nebes sgt..huh..tak jalannn...ubatnya satu jek...mak aku...ye, bila mak jg ayah pagi sebelum operate tu, byk gak la turunnya...wahhh..aura seorang isteri....hebat gak mak ya..hehheheh...

Apapun, aku doakan ayah cepat sembuh......sian aku tgk....Takde siapa yang suke tgk org tuanya sakit...



No comments:

Post a Comment