Wednesday, May 25, 2011

Aku Takde Mood Harini

Macam ape je takde mood nak bagitau semua org ekk...bajet artis ke????...ha laaa...i kan artis. Artis kat dapo umah i tu la...dah2 balik pada persoalan utama...Aku takde mood...

Pepagi lagi sampai opis, mood aku masih stabil. Ntah macam mana, bila tau ade benda tak best jadi kat aku. Terus mood aku ke laut...Nak buat keje pun, mood sangkut2...argh...bosannnnn...sgt tak suke bila jadinya benda2 mcm ni...Arghhhh..rasa nak jerit kekuat..karang org kata aku gila la plak...so, skrg sdg ddk dendiam sentap sensorang...

Bila aku takde mood, satu je dalam kepala aku ni, SHOPPING!!.....Ya, memperabihkan duit mmg menenangkan. Suke sgt2..Inchik suami, jommm...bawak isterimu yg kenkononnya takde mood ni pegi shopping..

Huh..kompem beliau takmau layan....xpe2...tak dapat shopping kat shopping complex, i shopping on9 jek...senangg... :p

peace..inchik suami..

No comments:

Post a Comment