Tuesday, December 28, 2010

Permulaan Hari Yang Tak Berapa Best

Entah kenapa dengan aku arini...hari yang tak seindah biasa, atau aku yang x sebetul hari2 lain...kenapa ekk..kenapa ekk...

Pepagi buta aku dah sentap... sebab ape???..sebab aku rasa aku cakap sorg2, xde sape nak dgr.....buat dekkkk jek. Geram ai tauuu...rasa nak bukak tingkap cakap dengan abang moto sebelah tu je...sungguh menyentap kan ati ai je.....yeeeee....yeeee....aku tau bila bab2 luahan hati kecik sentap sedih pilu ni ssh orang nak dgr..mencikkk ai tauuu...manalah batu belah batu betangkup ni...hishhh...

Itu satu hal, ni hal lain plak....cincin saye hilangggggggggggg.....serius aku hilang mood nak buat keje. Entah mana plak peginya. tak tau plak cincin aku ni ada kaki..yang pasti aku takde bukak....tetiba lesap.....misteri. ...aku sedar bila dah sampai opis...iskkk...mana la aku nak carik ni.....kepala dah serabut kalah sabut kelapa dah ni....wahai nujum2 serata alam, tolonggg la tilikkan manalah perginya cincin hamba pacal yang hina ini..sob..sob.... :((




No comments:

Post a Comment