Friday, December 24, 2010

Erkkkk!!!!!!!!!

Kesinambungan dari entry yang lepas...Make over yang ala2 gitu..Free gift katanyaaaa...


tempat kejadian

operasi bermula

tenyeh jangan tak tenyehh

bagi brush2 tu kat saye bolehh??

Comelkan amoi itu...


Aku yang separuh siap


Ini la hasilnyaa...Berat  mataku menampung eye shadow yang byk tu.Tobat tak pernah aku tepek eye shadow sepenuh ni...Dah macam mata burung hantu aku rasa.....uishhhh..Idak le aku nak buat benda2 mcm ni lagi...inchik suami asyik tergelak, tersengih, tgelak, tersengih je manjang..tak tau la ape masalah dia. Nak kutuk aku la tu..mencikkkk.....

Budak belakang tu sebenarnya malas dah nak layan mama dia . Dia pun naik pening tgk muka aku....


Sempat lagi tuu..

Dah le, takyah nak publish gambo akak mata hijau ni bbyk..aku tgk pun naik  lemass dan rimas..lain kali mintak free gift lain je la...bagi miniature bbyk pun xpe. Itu laagi i sukee...........








No comments:

Post a Comment