Thursday, December 9, 2010

No More High Heels Hokeyy!!!

Cakap pasal high heel..sape yang tak suke pakai high heel????sila angkat kasut.......tolong jgn tipu yaaa....ehh..ade ke yg tak suke pakai high heel??..aku ni pengguna tegar kasut bertumit tinggi ni...masa sakit dulu, meleleh je air liur tgk org pakai high heel...seksi youuuu....berjalan penuh confident ala2 jalan kucing gedix catwalk. Awww...amat la seksi meksi kelihatannya. Anggun bergaya kononnyaa...




Tengok, seksikan????...aku tak tipu...sungguh menggiurkan

Tapi apakan daya..aku terpaksa lupakan semua keseksian berkasut tumit tinggi untuk kakiku ini sbb AKU DAH TAK BOLEH PAKAI HIGH HEEL!!!..bencikkannn????...1 inci pun mak tak leh pakai tauuu..ini semua kerana kecederaan lampau yang agak melampau tu..huhu..makanya aku terpaksa bersumpah setia dengan kasut2 flat aje..

yeeeee...yeee....aku tau tak bagus pakai high heel ni...tak elok untuk tulang temulang kat badan ni..tapi tulah...nak cantek, seksi punya pasal, semua ku tolak tepi..hehhehe...tapi itu dulu yaa..skrg mak insaf ......tobat kejap dah...

Tapi ok gakkan klu pakai flat shoes ni (sedapkan atiiiiii...)...eh..betul la..aku tak tipu...tetap seksi..cumil pun ya....

seksikannnn...tp idak le aku nak pakai ghopa itu..mau kena baling dgn dumbell dari atas rumah nnt...




Cumilkannn???????....kan????..kan???.....


Actually Ikutkan semua kasut seksi...tak kisah la rendah atau tinggi...cuma aku ni perlu sedarkan diri untuk pakai apa yang aku boleh atau tak...tak payah nak mengada pakai kasut ala2 lady gaga yang sungguh merapu dan merepeknya itu.....







No comments:

Post a Comment