Thursday, August 15, 2013

Raya 2013

Assalamualaikum...

Rasanya belum terlambatkan kalau nak ucap selamat hari raya..ok, Dengan ini saya sekeluarga ingin mengucapkan selama hari Raya Maaf Zahir dan Batin...Almaklumlah, lidah takde tulang...manatau ada yang terasa hati dengan kelakuan dan percakapan kami...kami mohon ampun dan maaf....Duit raya??..meh datang rumah...

Raya tahun ni memang terasa agak kosong..Kosong tanpa arwah ayah...Tapi demi mak, kami gagahkan jugak...seboleh-bolehnya tak nak mak sedih sgt...

Macam tahun2 yg sudah aku laki bini kompem rushing..rumah dia dgn aku dah dekat kannn...lari sana lari sini jek la..punca??..sbb nak jumpa sedara mara dua2 belah..nampak mcm serabut..tapi sebab dah biasa...so, ktorg ok je...

susah sgt nak bergambo dgn diva tetengah tu la...geram aku...

Dah tua2 dapat duit raya, mmg mcm gini rupanya....


anak dara, bakal mak orang dan mak orang....
 Memandangkan aku sampai dah lewat, hanya ini yang tinggal...

 Pantang tgk orang pegang gadget, lajuk je melekat....

 Penat drive ke penat makan bang oiii...nampak sgt kekenyangan....
 Aku dengan abang aku ni dulu mmg tak ngam...gaduh sesaje...dah beso2 ni baik la plak..ntah ape yang mak aku bangi makan ntah...kompius nih....
mak yong dan suaminya....
 inilah akibat kalau anak yg sibuk nak ambik gambar...separuh je diambiknya.....
gasak la iman...janji ada gambo...

 Beso dah anak sepupu aku ni...senang cakap dah bole dapat menantulah...


Bukan senang nak kumpul reramai ni..sbb tu walaupun rasa mcm terkejar...tapi aku ok je..janji dapat jumpa..nasib baik laki i oke...eh ke tak..ke terpaksa...hahaha....yang penting raya hokehh...


No comments:

Post a Comment