Thursday, August 15, 2013

Posing Raya Kat Rumah Orang


 Inilah rumah arwah atuk dan nenek aku...dan sekarang pakcik aku anak beranak yg ddk situ...cantek dia jaga rumah ni...aku kalau belum kawen, mau aku suruh mak aku buat majlis kawen aku kat sini...laman kemain luas...
mama: iman, sini jap..
iman: ye mama..
mama: jom ambik gambar..
iman: iman taknak la mama..iman penat...
mama: meh sini kejap jeeeeeeeeeeee....
iman: iman taknakkkk..iman penattttt...
(eh jap, penat buat ape eh??..buat dodol ke malam tadi??)
mama: cepat!!!!..kalau tak mama takmo bwk gi swimming (kejam tak siap ugut2 lagik)
iman : ishhhh..yela2..kejap je tau..one only...jgn lama2..nnt iman marah...(aik...bole giteww)

gitulah dia..pepadah ssh nak ambik gambo...adeeeeeeeeeeeee jek jawapan...

 pose terpaksa...hahhaha..gasak la nak oiii....



 jgn nak menyampah ye tgk aksi gedik ni...hahha

 





Balik kg terus tgk kawasan jajahan..gittew....dulu masa anak dara selalu kena kerah pegi kebun petik sawit...inilah tempatnya......masa tu nak protes sesaje....tp protes dlm hati jek la...giler nak protes dpn ayah aku..mau dia sabit pakai penyabit sawit nanti.....

wahhhhh...dah macam tokey kebun dh memasing...sekarang yang uruskan kebun tu adek yg kat belakang aku tu..hary...sape lg yg ada kat kg tu...dia je la harapan....





No comments:

Post a Comment