Friday, April 12, 2013

#Backdated..Majlis Persandingan Ally

Dah naik bersawang gambo...baru nak upload kannn...mood tak berapa nak adelaaa...huhuu....Aku mulakan dengan cerita majlis bersejarah adek aku ye..Aly nikah 28.2.2013..sama dgn tarikh birthday aku...nampak sgt sayang kakak kannn...sanding 2.3.2013...selang sehari....layan gambo je lah...tak tau nak tulis apa...Idea menulis masih tepu lagi ni....

Pengantin lama yg menyibuk je tak sudah..

Beria ngalahkan aku yg nak kawen...



kesayangan..

Alhamdulillah...dengan sekali lafaz, ally sah jd isteri org...



2.3.2013....

Arwah ayah yang sangat sihat masa ni... :(
pinjam anak org kejap...



owhh..tetiba...perlu kerr??




ni namanya tak memasal....


bajet mcm aku yg buatkannn...padahal order jerr...


gambar terakhir kami bersama arwah ayah...sedih bila mengenangkan ini semua...tapi dh memang lumrah alam...yang hidup pasti akan mati..tak tahu masa dan ketikanya je...

Apapun Alhamdulillah...Allah tunaikan impian ayah untuk melaksanakan amanah terakhir untuk anak perempuan bongsunya ini...

........





No comments:

Post a Comment