Wednesday, November 14, 2012

Durian Crepe Punya Penangan

Sekarang umpama demam durian crepe...mana2 je orang cerita pasal ni....aku pun sedikit sebanyak terpengaruh...bab2 makan mmg mudah sangat terpengaruh...
Aku ni bukan la peminat durian....dulu zaman muda remaja ye la...setakat sebji, aku bole ngap seorang..sekarang seulas pun payah..gara2 masa mengandung dulu tak bole makan durian...kesian kann...Tapi tulah kan aku kata aku ni mudah terpengaruh...bila orang dok upload2 gambar durian crepe yang gebu ni, mula la aku tak bole tahan...inchik suami pun pelik macam mana aku bole nak beli makanan berunsurkan durian ni...sebabnya satu je..sebab durian crepe ni cantik ...bole???

 6 ketul RM10...dia up lagi seketul, sebab kecik2...bagus2....kirim kat opismate je...

Pedulikan tangan yang dah berkedut tu...inilah isinya...whipping cream dan isi durian...sedapppp...

Aku cuma mkn 3 ketul je...selebihnya aku bagi budak opis aku..tak bole makan bebanyak, nanti mabuk...tapi rasa mcm nak carik lagi je...hurmmm...

2 comments:

  1. sy dah mkn smlm.. mcm org gila bergaduh ngan ank sbb x cukup.. huh.. arini ode lg.. pitammmm

    ReplyDelete