Wednesday, September 5, 2012

Yeayyyy...saya menang!!!


Menang voucer rm50 pun nak kecoh satu duniakannnn...nyampahhh...tak kisahla..menang voucer rm5 pun i tak kisah...hahahhaha...janji menang...

Radiusite  ada buat macam contest la utk pengguna tudung diaorang....caranya cuma hantar gambar raya yang menggayakan tudung ataupun baju kurung diaorang...akupun ape lagi...hantarla..saja cuba nasib...yang hantar gambar kemain ramai...dekat seribu lebih....pemenang hanya 40 orang...aku kalau dah mcm tu ramai yang hantar, sah2 la aku tak dapat....tak mengharap langsung....lama2 lupa...gambar memasing kemainn..meriah uolsss....bibir ala2 bibir itik pun ade...tak terlawan dek aku....

Tetiba harini ade org komen kat fb...sekali tgk, aiyakkkk mak menanggggg....yeayyyyyy.....menang voucher rm30 dah macam menang kete polo...gilo....tak kisahla ...janji menang...aku bukan pernah menang2 mcm ni....tak pernah kot...

Takpelah...alhamdulillah...rezeki kannnn...sikit atau byk, ianya ttp rezeki...sape nak bagi???...apepun tq Radiusite..meh kucup dahi sikit..


Nilah gambar bertuah tu.....hehehehe....suke lettewwww.....

No comments:

Post a Comment