Monday, August 27, 2012

Raya 2012

Selamat Hari Raya....
Hari baik bulan baik ni, kami sekeluarga memohon maaf atas segala kesilapan yang pernah kami lakukan secara sengaja taupun tak sengaja...maaf kan kami...Dan saye pun mohon maaf andai ade perbuatan dan percakapan ataupun penulisan saye kat blog ni yang menyinggung perasaan tanpa saye sedari...saye hanya manusia biasa yang byk lakukan kesilapan...

Maafkan saye...

Ok, Takmo cerita banyak...cuci mata je la ye....

 Alolololoooo...suwetttkannnn...mithali tak sayeee...
jangannnn...jangan ambil gambar kamii..kami bukan retisss.... 
Doa2 tahun depan ade lg sorang atas pangkuan aku...
Macam perantin tak kami...
Anak ayahh...gedik je...
rasa macam nak gunting jek mulut itik tu..
sayang budak nilahhh....
family aku yang makin besar..harap tahun depan makin besarrrrr......aminn..doa2kan ye....


 aku jek yang dah kawen ...yg lain bujang lagik...beso dh memasing...
  nampak sgt aku yang paling tinggi ..kakak ipar ngan adek tak berapa nak tinggi..hahhaha..
  
 bersama sepupu sepapat lagik..
keluarga besar belah mak aku....separuh jek ni....lagi separuh, tunggu tahun depan memasing balik kg ikut giliran....
ni plak muke dah bercapuk, dah berminyak, tudung pun sarung mana yang dan...tak mampu dah nak lilit2...penat dahhh...

tu jek.. k bai...

No comments:

Post a Comment