Tuesday, March 13, 2012

Kesian Anak Mama

Ya Allah, aku dah tak tau nak buat ape....Alisha demam panas, toncil penuh kat tekak. kat tgn dah tumbuh gelembung kecil2..doc cakap alisha kena jangkitan  Hand, foot and mouth disease (HFMD)..hati aku ni hanya tuhan yang tau bila doc cakap mcm tu..dugaan apakah ini...

Makanya aku terpaksa kuarantin dia kat rumah..Aku dan inchik suami, bergilir ambil cuti utk jaga alisha...aku terpaksa ketepikan komitmen kerja buat sementara waktu...harap sgt bos2 faham...saye tak minta semua ni jd pada saye...saye hanya manusia biasa...andai apa yang terjadi pada saya itu dikatakan alasan, saye minta maaf...saye bukan malaikat...

Alisha sayang, sembuh cepat ya nak...mama tak kuat bila awak sakit..mama sayang sangat-sangat kat awak...



No comments:

Post a Comment