Monday, November 14, 2011

Menu Tak Daya Nak Masak

masa untuk menayang makanan kembali...menu malam ni, chicken salad dan megi pataya...malas nak masak makan nasi..so, masak yang mudah2 jek la ye...janji kenyang...

Meggi pataya.....khas untuk inchik suami....ayam grill buat penambah rasa....dalam hati doa moga sedap dan inchik suami tak komplen pape....

Chicken salad..ini semestinya utk aku..species yang suke makanan hijau....sangat senang nak buat....dan sedappp...*sendiri masak sendiri puji*

cuma ayam tu aku gaul dgn cajun, black paper, perasa...lps tu grill..sos, guna sos seribu pulau jekk...senang kannn...bagi yg nak diet tu, sgt la sesuai...kalau tak nak diet pun bole mkn...takdela perut tu berat sgt.... 

Mudahkan menu malam aku..guna apa yang ada kat dapo....siang dh makan tak hingat2..so mlm, mkn tu kena kawal sikit....tak pasal2 berat badan aku yang tak terkawal nnt..kompem lps tu aku yang hilang kawalan...bole gitu?

Dah la..Sekian dulu sesi menayang makanan ...lain kali saye tayang lagik kehh....

No comments:

Post a Comment